Onze dienstverlening
- Informatievoorziening aan ouder en gastouder via nieuwsbrief
- Persoonlijk intake gesprek bij vraag- en gastouder
- Koppelings gesprek op opvanglocatie voor start opvang
- Minimaal 1 x per jaar een evaluatie gesprek met ouder en gastouder
- Minimaal 1 x per jaar een risico inventarisatie op opvanglocatie
- Deskundigheidsbevordering van de gastouder door o.a. themabijeenkomsten, kinder EHBO en begeleiding bij het diploma traject.
- Regelmatig telefonisch contact met u en uw gastouder
- Pedagogische ondersteuning
- Administratieve ondersteuning maandstaten
- Ondersteuning bij het aanvragen van de kinderopvangtoeslag
- Ondersteuning bij het aanvragen van een verklaring omtrent gedrag
- Aanmelden Gemeente-GGD-Landelijk Register Kinderopvang en Peuterspeelzalen
- Een jaaropgave voor vraag en gastouders per kind
- Een persoonlijke digitale omgeving met o.a. de urenregistratie
- Kassier functie (doorbetaling oppasvergoeding)
- Telefonisch en via e-mail bereikbaar voor vragen en pedagogische ondersteuning
- Inval regelen bij ziekte en vakantie van uw vaste gastouder / oppas aan huis
- Doorsturen KOT belastingdienst
- Vrijblijvende kosten kinderopvang berekening maken voor vraagouders
- Wij hebben een klachten procedure
- Aangesloten bij een klachten commissie
- Oudercommissie met verzwaard adviesrecht
- Wij werken met een pedagogisch beleidsplan
- Wij werken met een Meldcode Huiselijk Geweld en Kindermishandeling
Het gastouderbureau heeft onderstaande verzekeringen afgesloten
- Secondaire WA verzekering voor de gastouders
- Ongevallen verzekering voor gastouders en gastkindjes
Algemene voorwaarden
Indien de informatie brochure niet toereikend is verwijzen wij naar de algemene voorwaarden.